Előrendelések
Webshopunkban több ezer termék található meg. Ezek egy része készletről, másik része előrendelésre érhető el.
A gyűjtői és egyéb termékeknél a kiadók rendszeresen előre bejelentik a megjelenő termékeiket. Ezekre a termékekre előrendelést lehet leadni. Nagyon népszerű karakterek vagy témák esetében sokszor előfordul, hogy a termék már a megjelenése előtt elfogy és csak az előrendelők kapnak belőle. Ezért ha valami érdekel nem érdemes várni a rendeléssel.
Az előrendelhető termékek másik részénél olyan termékekről van szó, amiket nem tartunk készleten, de viszonylag rövid időn belül elérhetőek.
Előrendeléssel kapcsolatos fontosabb információk
- A megjelenő termék esetében a közzétételkor feltüntetjük, hogy várhatóan melyik hónapban érkezhet meg a termék. Ez a gyártó ill. forgalmazó által közölt dátum.
- A közétett dátum tájékoztató jellegű, amit a gyártó ill. forgalmazó bármikor, jelzés és indoklás nélkül megváltoztathat.
- Amennyiben nincs várható időpont, akkor rendelés esetén kerül ellenőrzésre a termék elérhetősége és várható érkezési dátuma, amit rendelés megjegyzés e-mail-ben közlünk.
- A termék ára a gyártó ill. forgalmazó előzetes közlése alapján kerül megállapításra. Előfordulhat ritkán olyan, hogy az előzetesen közölt ár a megjelenéskor ill. azt követően változhat.
Előrendelések kezelése
A beérkezett előrendeléseket a rendelési adatoknál megadott e-mail-re küldött üzenetben erősítjük meg. Ha rendelés tartalmaz készleten lévő terméket, akkor azt félretesszük.
Az előrendelt termék(ek) beérkezésekor e-mail üzenetet küldünk és megerősítő választ követően elkészítjük és feladjuk a csomagot.
A csomag feladhatósággal kapcsolatos válaszra azért van szükségünk, mert előfordulhat, hogy a termék megérkezésekor éppen nem fogja tudni átvenni a feladott csomagot és az fölöslegesen utazná keresztül az országot. Ilyen esetben van lehetőség arra, hogy egy későbbi időpontban kerüljön feladásra a csomag.
Több előrendelt termék esetében nem biztos, hogy az összes termék egyszerre érkezik meg. Minden termék beérkezést e-mail-ben jelzünk és gyűjtjük, amig a rendelés teljessé nem válik.
Természetesen lehetőség van rész szállítást kérni, viszont ilyen esetben a szállítási díjjal minden feladott csomagnál számolni kell. Ha látjuk, hogy további termékek is érkeznek be hamarosan a rendelésből, azt szintén jelezzük, hogy eldönthesse vár vagy rész szállítást kér.
Ha nem kapunk választ a kiküldött e-mail-re, akkor 1 hét múlva újabb e-mail-t küldünk, majd pár napon belül telefonon is meg próbáljuk elérni. Ha egyik kapcsolat felvétel sem sikerül, akkor a rendelést lezárjuk.
Ha kérdése van előrendeléséről, akkor elérhetőségeinken mindig adunk információt.
Előrendelések fizetése
Az előrendelések leadásakor mind három fizetési módot lehet választani.
Utánvétes fizetés esetén a csomag átvételekor fizet ki majd a rendelését. Közvetlen banki átutalás esetén, pedig a termék beérkezését követően a feladás előtt kell el utalni a rendelés összegét.
Legjobb választás a bank kártyás fizetés. Előnye, hogy a rendelés leadásakor rendezi a vételárat, így megérkezéskor ezzel már nem kell foglalkoznia. Nincsen utánvételi költsége vagy utalás esetén banki költsége.
A bankkártyás fizetés biztonságos és bármikor visszakövethető. Ha valami megváltozik a rendelésével kapcsolatban, akkor részben vagy teljes egészében bármikor visszatérítjük a Barion fizetési szolgáltató rendszerén keresztül, ami hivatalosan a kártya kibocsátó bank rendszerétől függően 1-30 napon belül visszakerül a kártyájára. Gyakorlati tapasztalatok szerint 1 napon belül , de akár 1 órán belül visszakerülhet önhöz a pénze.